do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Produkt miesiąca

 

szuflada tandembox antaro L-500 wysoka


szuflada tandembox antaro
L-400 niska szara


zawias clip 100º
standard 71M2550


aventos HK-S blum najsilniejszy

124,98 zł

119,50 zł

3,40 zł

75,00 zł

 

 

Szybki kontakt

Sambation.pl

43-419 Zamarski

ul. Rudowska 5

tel. kom. +48 795 121 144

tel. stacjonarny +48 33 852 71 01

email: sambation@sambation.pl

Bestsellery
koszulka kołka rozporowego 8x60 mm
koszulka kołka rozporowego 8x60 mm
0,08 zł 0,07 zł
szt.
koszulka kołka rozporowego 10x80 mm
koszulka kołka rozporowego 10x80 mm
0,10 zł 0,08 zł
szt.
kątownik metalowy 30/30/17
kątownik metalowy 30/30/17
0,24 zł 0,20 zł
szt.
uchwyt metalowy US Z072 96/106
uchwyt metalowy US Z072 96/106
18,50 zł 15,04 zł
szt.
wywietrznik okrągły mały
wywietrznik okrągły mały
0,40 zł 0,33 zł
uchwyt metalowy US 2342 96/123
uchwyt metalowy US 2342 96/123
5,50 zł 4,47 zł
szt.
Producenci

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

§ 1

Reklamacje

1. Podstawa do przyjęcia reklamacji Klienta jest przedstawienie dowodu zakupu towaru, [paragon fiskalny ,faktura VAT].
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do sklepu reklamowany towar, tylko po uprzednim uzgodnieniu z działem handlowym pod numerem telefonu 795 121 144 lub adresem e-mail sambation@sambation.pl wysyłanie reklamowanego towaru bez uzgodnienia ze Sprzedającym lub za potwierdzeniem odbioru nie będzie honorowane. Każdorazowo do reklamowanego produktu należy dołączyć druk /pobierz tutaj/ z opisem niezgodności oraz danymi niezbędnymi do jak najszybszego rozpatrzenia sprawy.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin ustosunkowania się do reklamacji ulega przedłużeniu o czas uzyskania takiej opinii.
4. Jeżeli realizacja reklamacji wiąże się z ewentualnym wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięciem niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.

§ 2

Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z artykułem 535 kc złożone zamówienie droga elektroniczną [e-mail,SMS], telefoniczną, słowną, faksem po potwierdzeniu warunków realizacji zamówienia, jest umową. Przez umowę sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność rzeczy i wydać mu towar zakupiony, a Kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy żądaną cenę .
2.Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, nabywcy przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania wyraźnej przyczyny zwrotu. Termin dziesięciodniowy liczy się od dnia wydania przedmiotu, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi, od dnia jej zawarcia. Wyłączenie prawa od odstąpienia od umowy jest możliwe tylko w odniesieniu do produktów :
-które były realizowane według specyfikacji podanej przez Klienta
-które maja charakter wyraźnie osobisty
-które nie podlegają zwrotowi ze względu na ich charakter
-które ulegają szybkiemu zepsuciu lub maja krótki termin przydatności
-których ceny zależą od wahań na rynku finansowym na które przedsiębiorca nie ma wpływu
-magazynów i gazet
-nagrań audio i wideo oraz oprogramowania komputerowego gdy ich opakowanie zostało naruszone
Wyłączenie prawa do odstąpienia umowy jest możliwe tylko w przypadku usług:
-dotyczących zakwaterowania, transportu, gastronomii,bądź zajęć rekreacyjnych, które są wykorzystywane lub wykonywane w określonym dniu lub określonym czasie
-których świadczenie zostało rozpoczęte za wyraźną zgodą Konsumenta, przed upływem okresu odstąpienia od umowy
-dot. zakładów i loterii
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie nie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy przez Klienta w całości ponosi Klient odstępujący od umowy.
4. W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan zwracanego towaru i poinformuje o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu.
5. W terminie 7 dni od przyjęciu zwrotu Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient w druku zobowiązany jest do wskazania rachunku bankowego, na który ma zostać przelana zwracana kwota.
6. W przypadku naruszenia przez klienta warunków określonych w punkcie 2 powyżej, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne ,towar nie podlega zwrotowi ,a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7. Powyższe dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl